به گزارش راهبرد معاصر اعتراض به فروش سهام عدالت موضوعی است که سهامدارنی که به دنبال پیگیری فروش سهامشان هستند آن را دنبال می کنند. روند فروش و تاخیر در واریز وجه فروش سهام عدالت باعث نارضایتی بسیاری از سهام داران شده است . برخی از بعد از گذشت دو ماه از فروس سهامشان پول آن را دریافت نکرده و برخی دیگر وجه ناچیزی را دریافت کرده اند.
سهامداران می توانند برای اعتراضات خود را از راه های گوناگون به ثبت برسانند. شرکت سپرده گذاری از معترضان خواسته است با شماره 1569 تماس بگیرند.
چندی پیش وزیر اقتصاد هم از سهامداران معترض خواست با مرکز روابط عمومی این وزارت خانه تماس بگیرند.
سهامداران پس از طرح مشکل خود در پورتال این وزارتخانه، برای آگاهی از نتیجه درخواست مطروحه در پورتال این وزارتخانه، با شماره تلفن ۳۳۹۶۷۳۰۰ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند.
سهامداران برای شروع ابتدا باید فرم ثبت اعتراض را در سامانه http://form.mefa.ir/ ثبت کنند.
عظیم ثابت، مدیر عامل کارگزاری بانک سپه گفت: مشتریان میتواند درخواست فروش سهامشان را از طریق یک سامانه و چند شماره تماس پیگیری کند.
به گفته وی، سهامداران میتوانند به سامانه www.sepahbourse.com مراجعه کنند و یا با شماره ۵۸۳۲۹ (۰۲۱) تماس بگیرند و مشکل خود را پیگیری کنند. اما این شماره تماس پنح رقمی در برخی از شهرستانها در دسترس نیست و علت آن براساس گفته عظیم ثابت در مخابرات است که از ابتدای شهریور ماه برطرف میشود.
سهامداران همچنین میتوانند از طریق شمارههای ۸۸۵۵۶۴۲۶ (۰۲۱) و ۸۸۷۲۶۰۵۷ (۰۲۱) مشکلات خود را پیگیری کنند.
مشتریان بانک ملی نیز میتوانند از دو طریق سفارش فروش خود را پیگیری کنند، این سهامداران میتوانند با شمارههای 84358 و 84358 (021) تماس بگیرند که طبق گفته مدیر عامل کارگزاری بانک ملی به علت زیاد بودن تماسها، ممکن است برقراری ارتباط با تاخیر انجام شود.
وی همچنین گفت که سهامداران میتوانند از طریق سامانه وارد پرتفوی سهام عدالت خود در کارگزاری شوند و روند فروش سهامشان به صورت کامل مشاهده کنند.
مشتریان این بانک میتوانند از طریق لینک https://bmiboursese.etadbir.com/ روند فروش و واریز پول سهام خود را ببینند.
سهامدارانی که از طریق کارگزاری آگاه درخواست فروش سهام خود را ثبت کردهاند و قصد پیگیری سهامشان را دارند با شماره 91004004 (021) تماس بگیرند یا اعتراض خود را به آدرس ایمیل CRM@AGAH.COM ارسال کنند.
برای پیگیری فروش سهام عدالت در کارگزاری مفید نیز دو راه ارتباطی در نظر گرفته شده است.
مشتریان این کارگزاری میتوانند درخواست پیگیری فروش سهامشان را به آدرس 8700@emofid.com ارسال کنند یا با شمارههای 8700 (021) و 91008700 (021) تماس بگیرند.
مشتریان کارگزاری اقتصادبیدار نیز با ورود با سامانه کارگزاری به آدرس https://edalat.ebb.ir/ فرایند فروش سهامشان را در بخش «وضعیت سفارشات» مشاهده کنند و همچنین در بخش «گفتگو آنلاین» مشکلات و درخواست خود را بنویسند تا از طرف کارمندان کارگزاری به آنها پاسخ داده شود.
براساس اطلاعات بهدست آمده از کارگزاری کیان، سهامدارانی که برای فروش سهامشان از طریق این کارگزاری اقدام کردهاند برای پیگیری سفارش فروش خود میتوانند با شماره 47180595 (021) تماس بگیرند یا درخواست خود به ایمیل این کارگزاری به آدرس edalat@kian.trade ارسال کنند.
همچنین میتوانند وضعیت پرتفوی سهامشان را با ورود به آدرس https://se.kian.trade/ مشاهده کنند.
به گفته مدیر عامل کارگزاری بانک ملت شماره تماس 42116000 (021) واحد پاسخگویی کارگزاری است که سهامداران میتوانند درخواست فروش سهامشان را از این طریق پیگیری کنند.
همچنین سهامداران میتوانند از طریق ورود به پرتفوی سهامشان در سامانه کارگزاری بانک ملت روند فروش سهامشان را مشاهده کنند یا فرم درخواست پیگیری را در سامانه به آدرس https://mellatbroker.ir/contact پر کنند.
در کارگزاری بانک آینده نیز به گفته مدیر عامل آن دو روش پیگیری درخواست فروش سهام به تناسب دو روش ثبت درخواست وجود دارد.
کسانی که برای فروش سهام عدالت از طریق بانک اقدام کردهاند برای پیگیری درخواست خود میتوانند با با شماره 42764000 (021) تماس بگیرند.
سهامدارانی هم که از طریق سامانه معاملات سهام عدالت کارگزاری ثبت درخواست کردهاند، از طریق ورود مجدد به این سامانه به آدرس https://se-tat.rayanbroker.ir/ میتوانند مرحله به مرحله انجام درخواست فروش خود را مشاهده کنند.
مدیر عامل کارگزاری بانک تجارت نیز گفت: سهامداران میتوانند با شمارههای 206-24853200 (021) و 608-24853602 (021) تماس بگیرند و مشکل خود را مطرح کنند.
این لیست در حال تکمیل شدن است و به محض یافتن اطلاعات راههای ثبت اعتراض و پیگیری فروش سهام عدالت در بانکها و کارگزاریهای مختلف لینکهای ارتباطی یا شمارههای تماس آنها درج میشود.